Keçiören’e bahar geldi
Yaşam
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
31.03.2023 - 14:32, Güncelleme:
31.03.2023 - 14:17 2284+ kez okundu.
Keçiören’e bahar geldi
Keçiören’e bahar geldi
Keçiören’de park ve bahçelerdeki ağaçlar baharın gelmesiyle çiçek açtı.Atatürk Botanik Bahçesi ve Nursultan Nazarbayev Parkı başta olmak üzere ilçenin dört bir yanında yer alan parklar, vatandaşlar için baharı karşılama durakları oldu. İlkbaharın keyfini doyasıya yaşamak isteyen Ankaralıları Keçiören’e davet eden Belediye Başkanı Turgut Altınok, “Şelaleler, güller şehri Keçiören’imiz bahara merhaba diyor. Geçmişten beri bitki cenneti olan park ve bahçelerimizi bu yıl da çeşitli ağaç, gül ve çiçeklerle donattık. Her birini ayrı bir emekle büyüttüğümüz bitkilerimiz bu baharda da bizlere huzur veriyor. Parklarımızın çoğunda yürüyüş ve koşu yollarımız var. Spor yapan vatandaşlarımız rengarenk çiçeklerin arasında bol oksijenli bir ortamda sağlık buluyor.
Keçiören’e bahar geldi
Keçiören’de park ve bahçelerdeki ağaçlar baharın gelmesiyle çiçek açtı.
Atatürk Botanik Bahçesi ve Nursultan Nazarbayev Parkı başta olmak üzere ilçenin dört bir yanında yer alan parklar, vatandaşlar için baharı karşılama durakları oldu. İlkbaharın keyfini doyasıya yaşamak isteyen Ankaralıları Keçiören’e davet eden Belediye Başkanı Turgut Altınok, “Şelaleler, güller şehri Keçiören’imiz bahara merhaba diyor. Geçmişten beri bitki cenneti olan park ve bahçelerimizi bu yıl da çeşitli ağaç, gül ve çiçeklerle donattık. Her birini ayrı bir emekle büyüttüğümüz bitkilerimiz bu baharda da bizlere huzur veriyor. Parklarımızın çoğunda yürüyüş ve koşu yollarımız var. Spor yapan vatandaşlarımız rengarenk çiçeklerin arasında bol oksijenli bir ortamda sağlık buluyor.
Atatürk Botanik Bahçesi ve Nursultan Nazarbayev Parkı başta olmak üzere ilçenin dört bir yanında yer alan parklar, vatandaşlar için baharı karşılama durakları oldu. İlkbaharın keyfini doyasıya yaşamak isteyen Ankaralıları Keçiören’e davet eden Belediye Başkanı Turgut Altınok, “Şelaleler, güller şehri Keçiören’imiz bahara merhaba diyor. Geçmişten beri bitki cenneti olan park ve bahçelerimizi bu yıl da çeşitli ağaç, gül ve çiçeklerle donattık. Her birini ayrı bir emekle büyüttüğümüz bitkilerimiz bu baharda da bizlere huzur veriyor. Parklarımızın çoğunda yürüyüş ve koşu yollarımız var. Spor yapan vatandaşlarımız rengarenk çiçeklerin arasında bol oksijenli bir ortamda sağlık buluyor.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.